Известие

Collapse
No announcement yet.

Липса на мощност в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Липса на мощност в ниските обороти

    Последните няколко дни колата ми има странно и тревожно за мен поведение.
    В ниските обороти - от 1000 до 2000 об/мин, колата няма никаква мощност. По принцип в този оборотен диапазон и преди не можеше да се похвали с някакви сериозни динамични характеристики, но сега положението е направо плачевно. Дори и на 2-ра предавка неще да "тегли"...
    Естествено, подмине ли 2000 об/мин и колата се изстрелва. Забелязах и друго - много по-рано и по-дълго време стига максимален бууст, който е почти 1,6 бара. Преди сякаш стигаше до 1,5 бара и то за момента, след което бууста падаше.
    Според вас това дали са признаци на запънати лопатки на турбината или трябва да търся повредата в някой маркуч по вакуумите?
    А може ли да е и нещо друго?
    Няма изписани грешки.
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    Колега свали и почисти EGR моята преди 2 месеца ми изкара акала с подобен симптом и се оказа че беше заседнал! След сваляне и хубаво почистване всичко е наред и не сам имал проблеми! И при мен не светеше чека на мотора но като я закачихме грешката беше "Ниско количество въздух". Дано и при теб да се окаже това!

    Comment


    • #3
      Малко офтопик, ама що ми се струва, че си пропуснал да се похвалиш с нова придобивка?
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
        Малко офтопик, ама що ми се струва, че си пропуснал да се похвалиш с нова придобивка?
        За мен ли става въпрос?

        Comment


        • #5
          В случая за z;m.
          Но и ти можеш да се похвалиш.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #6
            При тия симптоми може и клапите на всмукателния колектор да са блокирали.Проверете ги и и тях.
            Alfa Romeo Giulietta 170hp

            Comment


            • #7
              ЕГР 100 %
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Направо една планка преди Егр да го затапиш..и го махаш софтуерно.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Първото нещо, което направих преди да потърся помощ във форума, беше да сваля и почистя ЕГР. Верно, че по него имаше доста сажди, но дори и след почистването му до блясък (дадох го на една автомивка и там го третираха с разни препарати и парострука), нямаше подобрение в поведението на автомобила.
                  Мен повече ме притеснява проблема с въпросните клапи в всмукателния колектор - да не би те да са в основата на този проблем?. Бях чел из форума, че създават някакви проблеми, но не се сещам какви точно бяха симптомите.
                  И все пак, остава ли като възможен варианта да са запекли лопатките на турбината?

                  ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:24 ----------

                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  В случая за z;m.
                  Но и ти можеш да се похвалиш.
                  Не помня къде, но мисля че се похвалих... преди около има-няма 2 години
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                    Първото нещо, което направих преди да потърся помощ във форума, беше да сваля и почистя ЕГР. Верно, че по него имаше доста сажди, но дори и след почистването му до блясък (дадох го на една автомивка и там го третираха с разни препарати и парострука), нямаше подобрение в поведението на автомобила.
                    Мен повече ме притеснява проблема с въпросните клапи в всмукателния колектор - да не би те да са в основата на този проблем?. Бях чел из форума, че създават някакви проблеми, но не се сещам какви точно бяха симптомите.
                    И все пак, остава ли като възможен варианта да са запекли лопатките на турбината?

                    ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:24 ----------



                    Не помня къде, но мисля че се похвалих... преди около има-няма 2 години
                    А соленоида на ЕГР-а как беше ????? според мен не со изчистил хубаво............закачи я на комп бре,вземи си купи един ЕЛМ и действа с ФЕС като няма кой да ти я закача адекватно при вас
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Ако е запекла геометрията ти...ще пренадува...на комп ще го хванете високо нялягане!
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        Клапите колега ,там ти е проблема според мен. Трябва обаче да ги види човек, който е наясно с тази кола защото ако са блокирали може да прецакаш ел.моторчето което ги управлява или лостовата система която ги движи.Не е нещо сложно, но е малко на кофти място и дилетанти само могат да ти направят беля докато се учат кое какво е.Виж ако клапите вече са се счупили и работата не стане с раздвижването им,тогава те чака неприятно разглобяване и сваляне на всмукателния колектор.
                        Alfa Romeo Giulietta 170hp

                        Comment


                        • #13
                          И понеже затапването на ЕГР-а няма да те затрудни, сложи му една тапичка и сам ще усетиш разликата ако проблема е в него.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            А соленоида на ЕГР-а как беше ????? според мен не со изчистил хубаво............закачи я на комп бре,вземи си купи един ЕЛМ и действа с ФЕС като няма кой да ти я закача адекватно при вас
                            Вчера я закачихме на диагностика.
                            Имаше грешка - "въздух - дебитомер".
                            Почистихме го, но май пак не е съвсем същото.
                            Спомних си, че преди 2 зими, когато за пръв път се задръсти ДПФ'а, тогава пак беше записала грешка дебитомер. Като изкарахме дебитомера се оказа, че целият е в сажди. Нямам идея как се беше получило това, но след почистването му, колата си беше пак ОК.
                            Днес пак ще я закачим, за да видим дали пак е записала същата грешка.
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #15
                              Нормално е при проблем с ЕГР да се запише грешка в дебитомера.
                              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X